Conferencia "Small Satellites: the university way to access space”

O mércores 22 de febreiro de 2017 ás 16.30 h, no salón de actos Marie Curie do Edificio Politécnico do Campus universitario de Ourense, continuaremos co ciclo de conferencias que baixo o título de Foro Aero traerá ao campus de Ourense a profesionais de diversos sectores para afondar na actividade aeroespacial desde diferentes perspectivas.

Coincidindo coa celebración o día 11 de febreiro do “Día internacional da muller e da nena na ciencia” e co patrocinio da Vicerreitoría do Campus de Ourense, impartirase unha conferencia, que levará por título "Small Satellites: the university way to access space”, intervirá Chantal Cappelletti, profesora de Sistemas Espaciais na Universidade de Brasília, e membro da Academia Internacional de Astronáutica (IAA). Desde 2011 ata a actualidade é a responsable da construción e lanzamento de seis misións espaciais con pequenos satélites e experimentos científicos na Estación Espacial Internacional (ISS).